Uživatelské jméno    Heslo
Příště přihlásit automaticky | Zapomenuté heslo | Registrace
HOSTING

4416 Kč / 1800 Kč



Maggots-Lair FacebookMaggots-Lair TwitterMaggots-Lair Last.fmMaggots-Lair Youtube


Twitter Coreyho Taylora!
1/5: "Sólo koncerty na podporu mé nové knihy budou zahrnovat předčítání vybraných kapitol, akustickou show a diskuzi s fanoušky."


2. února přidáno:
 Nová anketa

9. července přidáno:
 Nová anketa

11. března přidáno:
 4 nové artworky

Celkem:
--- 3825 fotek
--- 144 textů písní
--- 139 tapet
--- 95 avatarů
--- 81 artworků
--- 65 významů písní
--- 32 audio preview
--- 24 čtenářských recenzí
--- 22 video souborů
--- 14 rozhovorů
--- 7 audio souborů

Nepřehlédněte:

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!
Metalshop.cz:

Nechoď na koncert jako vandrák!
Obrázek týdne

Přijměte pozvání do sekce Videa!



Věděli jste, že:
Slipknot patří na Facebooku mezi 20 nejsledovanějších hudebních kapel vůbec? Až za nimi jsou jména jako KoRn či U2.


2009-08-26 12:55 Corey(8)
Zpráva, kterou zveřejnil baskytarista Slipknot, Paul Gray, na svých MySpace stránkách:

"Drazí Maggots, začnu následujícím - velmi se vám omlouváme za to, že jsme museli zrušit toto turné. Jak určitě víte, koncertování je náš život. Vystupování před zástupy našich fanoušků nás drží při životě. Tohle rozhodnutí je pro nás tedy stejně nepříjemné jako pro vás. Jsou zde jisté OSOBNÍ PROBLÉMY, které musí být vyřešeny předtím než znovu vyrazíme na turné. Zdůrazňuji - Joey není mrtvý ani neumírá, JE V POŘÁDKU! Poslední rok a půl jsme pracovali na celém "All Hope Is Gone" tour cyklu velmi tvrdě, takže nás velmi mrzí, že jsme museli zrušit tuto dvoutýdenní šňůru, ale vše se snažíme přesunout do říjnových termínů.

Rozhodně nerušíme naše plány pro říjen, kapela se ani nerozpadá, všichni jsme naživu. Musím to ujasnit - pokud něco neslyšíte přimo od jednoho z nás, jsou to sračky. Jsme jenom lidi a tohle se prostě stává. Je to život. Ale snažíme se z toho dostat nejlépe, jak umíme a stejně byste to měli dělat i vy. Na turné vyrazíme znovu v říjnu a doufáme, že se tam s vámi uvidíme. Děkuji všem, kteří nám posílají e-maily a zprávy, znamená to pro nás hodně. Vydržte, uvidíme se brzy!"

STAY (SIC)
Paul #2 & SLIPKNOT
Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé.
antistar | 2009-08-28 08:05 |
 #42 
antistar2
Corey(8): S tím MySpace jsem myslel,že jsem to neviděl na vlastní oči,takže tomu nemusím tak úplně věřit wink A s Joeyho minulostí je mi to jasný,ale mylím,že tím,že o tom každej ví,tak by to asi zas tak netutlali,ale kdoví...Možný je všechno,ale chtěl jsem říct,že když nikdo nezná pravou příčinu Joeyho problémů,tak není spárvný ho hned odepisovat kvůli fetu,protože je to stejná spekulace,jako cokoliv jinýho cool
Corey(8) | 2009-08-28 01:37 |
 #41 
Corey(8)admin
antistar: Bylo to na MySpace webu, který má na prvním místě v přátelích jeho holka. Tak nevím, jestli neví o skutečném MySpace svého přítele. Ale taky je možné, že fake je i MySpace samotné Cristiny. To už je polemika na trochu dlouhé lokte. grin A proč vidí každý drogy? Už jsem na to odpovídal na lide.cz - jeho minulost (tu si želbohu nikdo nikdy neodpáře), zvláštní mlžení ostatních atp. Já jsem třeba nikdy neřekl, že mu nevěřím, ani jsem neřekl, že to je skutečně kvůli drogám. Nedělám z nich ale polobohy, a pokud mne k něčemu vede aspoň nějaký signál, nevidím jediný důvod, proč bych nemohl napsat svůj názor (doměnku). Stejně tak jako hodně lidí píše, že dostal třeba infarkt, to není žádný osobní útok na něj, to je čirá spekulace, která je přiživována tím, že nikdo vlastně neví, co se stalo.
antistar | 2009-08-28 00:22 |
 #40 
antistar2
Ještě jedna věc...důkladně jsem si projížděl fotky,který jsme s Czechcourtneylove nafotili s Joeym a ani na jedný není rozdíl mezi jeho zorničkama a zorničkama kterýhokoliv z nás,focenýho s ním(přičemž rozšířený zornice jsou dost často braný za hlavní známku fetu).To,že byl lehce přibržděnej může bejt pozůstatek užívání fetu z dřívějška a momentální přichcanosti,takže si nemůžu pomoct a třeba se i mejlím,ale myslím,že fet ten důvod nebude...A to,co napsal Jim bych viděl tak,že prostě tak,jako každej člověk má rád v určitejch směrech soukromí,tak ani Jim není výjimkou.Akorát,abych řekl pravdu,nikde jsem tohle od něho napsaný neviděl,takže,kdoví,jestli to fakt na MySpace napsal...
bvvj | 2009-08-28 00:01 |
 #39 
bvvj1
Antistar: Jo asi mas fakt pravdu, co mi vime, co se stalo.... Na nejaky fotce jsem ho videla drzet se za ruku s nejakou holkou(zenou) a byla snad i na tom videu Pro-mark... Tak je mozny, ze to bylo kvuli ni, protoze drogy snad driv zacal brat kvuli nejaky jeho expritelkyni, ktera ho podvedla. Tak je mozny, ze to pro nej bylo fakt tezky......kdyby ten vzat byl v poradku, myslim ze by tedka nebyl v nemocnici.... Tak snad to tedka uz pro nej bude lepsi, zaslouzi si to. smile
Hubiss | 2009-08-27 23:51 |
 #38 
Hubiss1
no a nebo ta od Jima ho podváděla s Joeym a jak na to Jim přišel tak Joeyho rozbil a ten skončil v nemocnici...a proto taky Jim napsal to co napsal... lol lol lol
antistar | 2009-08-27 22:39 |
 #37 
antistar2
Nechápu,proč všichni hned viděj v Joeyho problémech jen drogy,co třeba nějakej vztah,kterej mu třeba nevyšel?U Joeyho je evidentní,že je citlivej člověk a pokud třeba procházel nějakým důležitým vztahem a nedopadlo to tak,jak by chtěl,tak se mohl klidně zhroutit a je to natolik osobní,že to těžko někdo bude ventilovat.A pokud řekl,že s drogama skončil,tak já tomu věřím...Myslíte,že by Paul v pohodičce rozdejchal,kdyby skončil s Brennou,nebo že by byl Jim v klídku,kdyby se rozešli s Cristinou?Vždyť příklad,kterej mluví za všechno je Corey a jeho problémy s ex-manželkou.To,že se Joey nevychloubá s tím,že někoho má,neznamená,že je single.A pokud prožívá intenzivní začátek,o to těžší je i nečekanej konec.Podle mě je tohle hodně pravděpodobná možnost.Nedělejte ukvapený závěry a trochu mu věřte...Já v Joeyho věřím tak jako tak a ve zbytek kapely taky.Věřím,že než aby znova sáhnul po fetu,tak by šel pro pomoc za svými přáteli...
Hades | 2009-08-27 21:16 |
 #36 
Hades2
chápu,že v tom Joey jel a možná v tom jede pořád ale nemusíme z něj dělat feťáka.Například to mohl přehnat s antidepresivy,jak tu bylo už několikrát řečeno je pod velkým tlakem.Hlavně ať se brzy postaví na nohy to je hlavní,ne???
Hades | 2009-08-27 21:08 |
 #35 
Hades2
pročítal jsem si všechny komenty a názory se liší ale proč všichni reší drogy když to nebylo nikde potvrzeno?Mohlo jít o cokoli.Pojem OSOBNÍ PROBLÉMY muže znamenat spoustu věcí.
michal22 | 2009-08-27 20:29 |
 #34 
michal223
antidisco: koho by jsi si predstavoval jako koncertni nahradu za joeyho?
MaLdA | 2009-08-27 18:22 |
 #33 
MaLdA4
S toho se dostaneš jen myslenkově ale pak to u někoho uvidíš po dlouhý době řekneš dej mi trochu a seš tam znova
vorlik.dj.sid | 2009-08-27 17:54 |
 #32 
vorlik.dj.sid4
Jestli jde zase o drogy tak je Joey tak trochu dement ale přeju mu aby se toho zbavil(přestože tomu vůbec nevěřim)... droga = jedna z největších sraček na světě
Petko_166 | 2009-08-27 17:27 |
 #31 
Petko_1662
maggotliberate: jak us pisal p3dro, z tym sa konci strasne tazko...vecsina ludi sa z toho nedostane vobec...aj ked sa akoze "vyliecia" taq po nejakom case do toho spadnu zase neutral
expy | 2009-08-27 14:11 |
 #30 
expy2
Ale zas nikdo neřekl že si zas vzal
maggotliberate | 2009-08-27 13:46 |
 #29 
maggotliberate2
ale vzdyt joey uz skoncil s drogama ne?!? jeste to v nejakym rozhovoru rikal.... no kazdopadne kdyz uz se prefetoval tak to zacina byt vazny...
bvvj | 2009-08-27 11:45 |
 #28 
bvvj1
Jasne jsme jenom lidi, ale vem si, ze kdyz bere drogy nejakej Pepa tak zklame tak 3 lidi a kdyz někdo jako Joey tak desetitisice... cry ale na druhou stranu, co mi vime, co se Joeymu stalo...a proc do toho zase spad.
MaLdA | 2009-08-27 10:27 |
 #27 
MaLdA4
JJ ale co naděláme jak píše paul jsme jenom lidi
Maninky | 2009-08-27 10:02 |
 #26 
Maninky2
Uff,jsem si oddych,že je v pořádku,ale s těma drogama mě malinko zklamal..
czechCourtneyLove | 2009-08-27 02:54 |
 #25 
czechCourtneyLove1
pátek 22:00 mtv SLIPKNOT live wink
mr.antidisco | 2009-08-27 00:54 |
 #24 
mr.antidisco3
vlastně chyběl i Chris myslim...
mr.antidisco | 2009-08-27 00:53 |
 #23 
mr.antidisco3
jo to jo není to u nás můžeme být rádi, ale i tak je to na hovno, slavěj výročí a nakonec se to takhle posere... sad... lidi sou natěšený na koncert a pak to zrušej, jak řikám, bez Joeyho by to prostě nešlo, ale myslim, že lidi by na ten koncert šli ai kdyby tam byla náhrada za Joeyho... dám příklad: skupina KoRn je složena ze 3 puvodních členů a myslim, že živě jim to pořád šlape (Cdéčka stojej sice za prd, ale takovej živák Rock am Ring 09 s KoRnama se mi dost líbil)... prostě bych volil náhradu, když chběl Sid, tak se to dalo přežít a jeli, dál to samí když chběl Clown, pro mě osobně je každej člen stejně důležitej, ale když mohli hrát bez těchto dvou, tak by to šlo i bez Joeyeho..ale to je jen můj názor a nic tim nezměnim, takže mám smůlu lol lol lol
R.oo. | 2009-08-27 00:42 |
 #22 
R.oo.2
ale sem rád že se joeymu nic nestalo smile
expy | 2009-08-26 22:19 |
 #21 
expy2
Souhlasim s Pizim... a přece jen náš koncert to neni takže jestli se něco ruší tak nás to srát nemusí... nadávat na Joeyho je blbost taky když se kouknete na jeho drum sola atd. tak by mě zajímalo jak by to asi tak dal bez éčka lol
pizi | 2009-08-26 20:29 |
 #20 
pizi2
pokud jde o drogy, nedělal bych z toho žádnou vědu.. Kurt Cobain fetoval snad od puberty, doplatil na to, ale i po jeho smrti ho všichni milujou..stejně jako Boba Marleyho a přepráškovaný zpěváky jako Majký Jackson a Elvis Presley.. členové Beatles bejvali na LSD.. ta kráva Britney je feťačka na 100%..
drogy a sláva se zkrátka často setkávaj, slavný lidi se musej nějak vyrovnávat se všim možnym..
..i chlast to moh' bejt... Metallica byla ňákou dobu vyloženě chlastací kapela.. Hatfield byl údajně na léčení.. pořád Metallicu uctíváme, ne?


pokud má Joey problémy s něčim takovym, neni důvod ho odsuzovat.. Důležitý je, jak je to talentovanej bubeník a kytarista! Člen SlipKnoT, kterej si zaslouží víc, než má. Dělá toho pro fanoušky hodně, takže by mu fanoušci měli věřit.
Pokud plánujou pokračovat v říjnu, tak se snad neděje nic (pro nás) tak hroznýho, že by byl důvod Joeyho nějak napadat..
..jestli má Jim problém s Jonasem, tak si to vyříděj sami, jak naznačil Paul..
SlipKnoT 4 life!
tečka
waterst.butch | 2009-08-26 20:01 |
 #19 
waterst.butch1
Pavel Šedý mě uklidnil.Jen mě pořád zajímá to co napsal Jan Kořen o JonatÁnovi Jordsynu. sad
Maggor | 2009-08-26 19:52 |
 #18 
Maggor1
Stát se to rozhodně může, dneska člověk narazí na drogy všude. Jenom když se kouknu kolem sebe, tak vidim 14 letý děti, jak jedou ve tvrdým. Takže to rozhodně chápu, pokud má problémy tak k tomu rozhodně mohl zase sklouznout. Ostatně jako drtivá většina slavných i neslavných. Každopádně Joey už rozhodně neni malej fracek a má taky svojí zodpovědnost. Nejenom vůči kapele, ale vůči fanouškům a rodině. Takže by se měl pokud možno vyvarovat takových klopýtnutí.
antistar | 2009-08-26 17:33 |
 #17 
antistar2
czechcourtneylove:souhlas...jinak si myslím,že i Jimův výrok je poměrně pochopitelnej,třeba jen nestojí o to,aby měl na MySpace zahlcenej Inbox zprávama plnejma dohadů od lidí,který nevědí,která bije a nechce,aby do toho někdo šťoural,protože nemusí bejt ani tak nasranej na Joeyho,jako že o něho může mít obavy a každá taková zpráva to zase jen přikrmí.Vždyť třeba tím"Kurva to je neskutečný",mohl myslet,že ho sere,že se to stalo zrovna těsně před turné a dnem devítek,protože je to prostě pech.A u Joeyho si myslím,že taky velkou roli hraje chlast,protože to,jak do sebe hrne Danielse z láhve je taky poměrně známá věc,třeba místo do drog spadl do chlastu,jako kdysi Corey a to se fakt stává a je taky tvrdý se z toho dostat,mně totiž spíš než nafrčenej vždycky připad víc nachcanej,ale samozřejmě je taky možná kombinace a to už je o velkej průser... cry
p3dro | 2009-08-26 17:32 |
 #16 
p3dro2
Joey mal k tomu vždy blízko a dostáva sa z toho kurevsky ťažko, ešte v takomto fachu. len sa mi teraz vybavil ten rozhovor tuším z Kerragu kde hovoril že už je čistý a ako bol na detoxikácii a teraz toto...jasný dôkaz, aké ťažké je s tým klepnúť. ale je pravda, že je pre skupinu zapálený spolu s Paulom asi najviac a to čo robia pre fanúšikov je neskutočné. vlastný zážitok s Joeym mi to len potvrdzuje. dúfam, že sa z toho vyhrabe a radšej nech prejde na trávu. the weed is from the earth man cool
Corey(8) | 2009-08-26 17:22 |
 #15 
Corey(8)admin
kolem a kolem je mi to ale v podstatě fuk - zdravotně je v pořádku a to je hlavní, to, čím si zkracuje život, je jeho věc.. smile snad si to všechno vyříkají a pojede se dál..
Corey(8) | 2009-08-26 17:18 |
 #14 
Corey(8)admin
tak ona ta Joeyho stiha jde poznat i na většině videorozhovorů.. všiml jsem si toho už dávno, ale nikdy jsem neměl potřebu to zmiňovat, protože to na jeho fungování v kapele nemělo (pro nás..) viditelný vliv.. teď je to trochu jinak..
czechCourtneyLove | 2009-08-26 16:48 |
 #13 
czechCourtneyLove1
Situace s Joeym je mi opravdu líto, ale chápu proč to udělal a pravděpodobně i z jakejch důvodů. S tím se ale musí poprat on sám. S drogama ale nikdy nepřestal. To mi bylo jasný pokaždé, když jsem se s ním setkala. Vždycky měl zorničky jak baseballový míčky a zpomalený vnímání reality. Ve Vídni na tom byl Paul úplně stejně, až na to, že pantem mlel pořád a furt si chtěl povídat o všem možným. Takže každej snaší drogy asi nějak jinak. Jinak se trochu divím proč tady někdo jebe do Joeyho. Joey dělá pro fanoušky z celé kapely nejvíc a taky je dost zodpovědnej. Takže když někdo říká, že to není vážný, tak si myslím pravej opak. A taky nevím proč se někdo diví, že muzikant občas bere nebo trvale užívá drogy. V téhle branži to není nic neobvyklýho. Přeji Joeymu to nejlepší a Jim by si měl dát přes papulu cool
phoenix01 | 2009-08-26 16:04 |
 #12 
phoenix012
už to neřešte, hlavně že je joey v pohodě :) a jinak psal to sorbithol v tý předchozí novince..
hmmm | 2009-08-26 15:59 |
 #11 
hmmm3
luhi: To sem z toho jelen... Diskuzi sem si pročet, ale že by tady někdo psal aby odešel z kapely?... shock Sem se teda nevšim.
luhi | 2009-08-26 15:11 |
 #10 
luhi2
Sem zvědavej proc napsal James to co napsal..asi mel dubod k tomu..ale ty kecy jak tady nekdo pise ze si to u nej posral a at odejde z kapely a takovi sracky..tak at de doprdele!! bez Joeyho by nebyli Slipknoti tam kde sou!!
p3dro | 2009-08-26 15:01 |
 #9 
p3dro2
lebo je decko a nechápe akým tlakom sú vystavení. je to proste úplne odlišný život, než aký vedieme my a prichádzajú tak do styku s rôznymi vecami a je logické že sa to proste stať môže. mohol mať aj osobné problémy a nikto nevie pravý dôvod prečo to spravil a či to vôbec spravil...Paul to vystihol dobre keď napísal, že sme len ludia a proste sa to stáva, tak mu prajem vela šťastia nech sa dá čo najskôr dokopy a vhupnú na koncerty smile
Zaam | 2009-08-26 14:59 |
 #8 
Zaam3
Já bych to taky viděl na tu drogérku...
greenei | 2009-08-26 13:50 |
 #7 
greenei3
kattym: proč by si to u tebe posral?
kattym | 2009-08-26 13:43 |
 #6 
kattym2
já se z něj....jestli to sou fakt drogy..tak si to u mě hošánek pěkně poto... cry
greenei | 2009-08-26 13:43 |
 #5 
greenei3
zprávu od Joeyho by to chtělo
Hades | 2009-08-26 13:35 |
 #4 
Hades2
Hlavní je že je vše v pohodě pokud Joey futruje tak je to jeho problém ale mohl by se mírnit má taky přece jistou zotpovědnost vůči nám maggotům a tímto nedává zrovna nejlepší příklad sad
shawn22 | 2009-08-26 13:34 |
 #3 
shawn222
to že bere drogy neni vubec dobré....když si dají třeba hulení tak pochopím...ale na Hard Drogy už mam zdrženlivej názor.
R.oo. | 2009-08-26 13:32 |
 #2 
R.oo.2
To jsem si oddych že joey je v pohodě smile
Corey(8) | 2009-08-26 13:20 |
 #1 
Corey(8)admin
novinku od novinky je podle mě jasnější, co za tím opravdu je.. podle mě to Joey holt trochu přehnal s drogérií, tak ho museli odvézt do nemocnice.. Jamesovi se to očividně nelíbilo, proto napsal to, co napsal.. odpovídá tomu i to prohlášení, že nejde o zdravotní, nýbrž o osobní probléy.. teda aspoň to si myslím já, kdo ví, jestli se někdy vůbec dovíme, co se opravdu stalo.. smile
Sekce, novinky, soutěže, foto, multimedia, affiliates: Corey(8)     |     Design, html, css, php & mysql, server, sponzor: Venom
[ jakékoli neoprávněné kopírování veškerých textů, zdrojových souborů a grafických prvků z tohoto serveru je přísně zakázáno ][CNW:Counter]