Uživatelské jméno    Heslo
Příště přihlásit automaticky | Zapomenuté heslo | Registrace
HOSTING

4416 Kč / 1800 Kč



Maggots-Lair FacebookMaggots-Lair TwitterMaggots-Lair Last.fmMaggots-Lair Youtube


Twitter Coreyho Taylora!
1/5: "Sólo koncerty na podporu mé nové knihy budou zahrnovat předčítání vybraných kapitol, akustickou show a diskuzi s fanoušky."


2. února přidáno:
 Nová anketa

9. července přidáno:
 Nová anketa

11. března přidáno:
 4 nové artworky

Celkem:
--- 3825 fotek
--- 144 textů písní
--- 139 tapet
--- 95 avatarů
--- 81 artworků
--- 65 významů písní
--- 32 audio preview
--- 24 čtenářských recenzí
--- 22 video souborů
--- 14 rozhovorů
--- 7 audio souborů

Nepřehlédněte:

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!

Nepřehlédněte aktuální zprávy na našem webu!
Metalshop.cz:

Nechoď na koncert jako vandrák!
Obrázek týdne

Přijměte pozvání do sekce Videa!



Věděli jste, že:
Slipknot patří na Facebooku mezi 20 nejsledovanějších hudebních kapel vůbec? Až za nimi jsou jména jako KoRn či U2.


2007-11-08 20:35 Corey(8)
komentáře (108)
Hra Guitar Hero III (starší novinka) v USA naprosto explodovala a za prvních sedm dní v prodeji si vydělala více než 100 milionů dolarů, což jí učinilo druhým největším titulem tohoto roku za nedostižným Halo 3, které vydělalo téměř dvojnásobek za pouhý jeden den. Pokud čtete novinky, určitě víte, že součástí této hry je i song "Before I Forget", který se tak objevil v dalším úspěšném titulu, a i když si na poslední živé vystoupení SlipKnoT vzpomínají jenom opravdoví pamětníci, získávají si i tak zástupy dalších fanoušků.

Ve hře můžete slyšet kapely jako SLIPKNOT, DISTURBED, THE KILLERS, AEROSMITH, A.F.I., GUNS N' ROSES, METALLICA, MUSE, PEARL JAM, RAGE AGAINST THE MACHINE, RED HOT CHILI PEPPERS, SMASHING PUMPKINS a hromadu dalších.
Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé.
jimroot | 2007-11-22 13:37 |
 #108 
jimroot2
jj už aby tu byly... ta spičená škola mě pěkně sere..... laidback secret yawn
marsesworld | 2007-11-20 14:58 |
 #107 
marsesworld2
hm... vanoce... bral bych, zadna skola atp. lol
veronika.manisova | 2007-11-17 18:43 |
 #106 
veronika.manisova2
to Spooner:že to řešíš lol lol lol.............................vánoční soutěž??? o co se bude hrát.........třeba to zkusím roll roll cool
Spooner | 2007-11-17 17:02 |
 #105 
Spooner1
kua ja chtel dat zase 100. komentar..sem chtel byt zase slavnej..kua kua..
drumaggot | 2007-11-17 16:41 |
 #104 
drumaggot2
Oh vánoční soutěž...... no jenom doufám že bude mnoho cen a tentokrát budu mít štěstí při losování grin
Joey | 2007-11-17 12:49 |
 #103 
Joey2
hmmm....vanocni soutez....fajn .....sem zvedavej co bude tentokrat za cenu
KnoTak | 2007-11-17 11:16 |
 #102 
KnoTak2
Vánoční soutěž ?...no paráda...tak snad na popáté něco vyhraju lol předchozí 4 soutěže kterých sem se zůčastnil byly v pohodě až na to vyhlášení..jo a Corey(8) nemusíš mít strach...já tu rozhodně nebudu rozebírat Call of Duty protože já hry nehraju takže nevim co bych tady o tom měl psát evil
Corey(8) | 2007-11-17 10:06 |
 #101 
Corey(8)admin
Ok, doufám, že vás teď nenapadne, řešit tu Call of Duty.. smile a už se pomalu chystejte na vánoční soutěž! grin
james5 | 2007-11-16 23:19 |
 #100 
james52
me CAll OF DUTY dycky bavilo je to paradni hra na odreagovani
freshmaker | 2007-11-16 23:09 |
 #99 
freshmaker2
to veronika.manisova: a je to jenom zacatek xD
to tomca.cz: no nevim nevim... podle me jednicka byla nejlepsi a ctyrka by se mela jmenovat uplne jinak, protoze to uz neni o 2. svetove valce. ale je to jenom muj nazor
to "vsichni": ten kdo napise komentar cislo 100 vyhrava. a ted schvalne kdo z vas bude prvni evil
veronika.manisova | 2007-11-16 22:16 |
 #98 
veronika.manisova2
týýýýýýýýýýýýýýýýýýýýývole to je komentářů lol lol lol lol lol lol a pořád o tom samém lol lol
tomca.cz | 2007-11-16 20:06 |
 #97 
tomca.cz1
radsi si zahraj treba Call of Duty ted vysla 4ka ta bude dobra...si to stahni na torrentech lepsi nez taka p******a jinak bez ty kytary by to bylo uz fakt vo nicem... lol
amphetamine | 2007-11-16 18:26 |
 #96 
amphetamine1
vsak podle me ta kytara neni podminkou .. myslim ze se to da hrat aji normalne na klavesnici... a ta kytara k tomu ... hm... hrat jen 5 prazcu....lepsi normalni kytara..
chorche | 2007-11-16 16:48 |
 #95 
chorche2
hh co sem tak cetl tak tu "kytaru" k tomu dostanes kdyz si koupis orig....ale sel by do toho jen kkt:D
drumaggot | 2007-11-16 16:48 |
 #94 
drumaggot2
ale jinak též vyznávám názor že je lepší bejt dobrej a mýt na píču vercajk než mít bůhví co a neumět na to ani brnknout(pro kytaru) nebo třísknout (pro bicí)
drumaggot | 2007-11-16 16:46 |
 #93 
drumaggot2
demo? shock a tu kytaru vezmeš kde- teda pokud jí k tý hře musíš mít tongue
Boheeemekh | 2007-11-16 16:22 |
 #92 
Boheeemekh1
mate někdo aspoň demo? Ja nemám co hrát lol Jinak jsem toho nazoru jako amphetamine.. Když si vemete treba Prodigy, ty hrajou na ty uplne zakladni sunty a dokazou na nich veci, o ktrerejch by se leckerejm na supr nacini jen mohlo zdat smile
marsesworld | 2007-11-16 15:11 |
 #91 
marsesworld2
presne wink
amphetamine | 2007-11-15 18:16 |
 #90 
amphetamine1
lepsi dobrej kytarista s blbym vercajkem nez spatnej s ultra drahym... wink
efreet | 2007-11-15 16:56 |
 #89 
efreet1
chorche: mozna mam noname vybaveni........ale to neznamena je je schuntzky.......ty lidi bych chtel videt .......hral sem na basu za 25 na muj aparat.....byla sice lepsi nez ta moje kytara ale vic jak 7 bych za to nedal......to samy fendr za 16........
amphetamine | 2007-11-15 16:14 |
 #88 
amphetamine1
efreet: ja hraju na kytaru a chystam se hrat na bici (nejsou bubenici)..
chorche | 2007-11-15 16:05 |
 #87 
chorche2
efreet > hele cet sem co pises o tom kdyz mas levnou kejtru a zapojis to do lepsiho zesilovace tak mas zvuk jak krava...:D no omg ale nevim nejsem profik ale vetsina lidi co znam a co delaj s kytarama tak rika ze je lepsi jit stejne do lepsi kytary nez do lepsiho kombicka...a je to docela pravda...zesik ti udela dost ale kdyz mas blbou kytaru tak z toho stejne porad nic moc nevytahnes...takze je lepsi jit do kvalitnejsi kytary nez naopak...tot nazor odborniku a ne muj jako laika...
Joey | 2007-11-14 22:21 |
 #86 
Joey2
pico bych chtel umet naky pecky treba na triangl......nejvic si vkydavat naky rychtovni solicka:-DDDDD.....a ta fletna by taky nebyla k zahozeni xD
efreet | 2007-11-14 22:16 |
 #85 
efreet1
a ty asi hrajes na kytaru coo?
efreet | 2007-11-14 22:11 |
 #84 
efreet1
.....jo hraju......na basu chodim dva roky .........na kytaru si doma brnkam este dyl......a pak este piano .........nastroj mam nakou noname basu..ale tu mam lehce potuěnou.......mam trapny 40 bedny se zesikem.......to hodlam brzo vymenit....a nakonec ty klavesy-to je nakej schuntzskej gem
amphetamine | 2007-11-14 17:34 |
 #83 
amphetamine1
efreet: ty hrajes ? popr. jak dlouho a co mas za nastroj a amp.. dik
efreet | 2007-11-14 17:26 |
 #82 
efreet1
..........mas pravdu amphetamine kvalita zvuku je sice ovlivnena nastrojem ale hlavne zalezi na tom co s tou kytarou umis..........cvicit a cvicit dokud netece krev
amphetamine | 2007-11-14 17:06 |
 #81 
amphetamine1
a daji se tady najit mnozi posthunteri, ze :D:D
freshmaker | 2007-11-14 15:55 |
 #80 
freshmaker2
.... a mimochodem daji se s toho vycist i hodne zajimave veci (zajimave aspon pro me xD)
freshmaker | 2007-11-14 15:53 |
 #79 
freshmaker2
to Culibrk: urazis me...... jen pockej.... zajici evil evil lol evil
to všichni ( lol ): koukam ze tady diskutujeme spis o skutecnych kytarach nez o te hre ( jak to puvodne melo byt grin )
Culibrk | 2007-11-14 09:57 |
 #78 
Culibrk1
2 FreshMaker: sry frashmakere lol
Amphetamine | 2007-11-13 22:34 |
 #77 
Amphetamine1
chorche: ve fletnach se nevyznam :D.. ber URCITE raci yamahu jak stagg.. Na stagg kazdej nadava, yamaha je celkem slusna kytara..

efreet: mezi hambuckerama a singlama je kurva rozdil... potenciometry sou jen volume a tonova clona ale tocenim clonou ze singlu hambucker neudelas... (a naopak)...to s tema kombama je pravda myslim castecne... kdo bude kupovat kytaru za 3 a kombo za 10 ? smile

Nekde sem cetl, ze nejlepsim nastrojem sou vlastni prsty.. a je to kurva pravda.. vytahni kytaru z komba a brnkej na nu u telky, u kompu, v posteli at nacvicis hru prstama... nebudes ani potrebovat nektery efekty...ja takhle nekdy hraju aji treba 5 hodin denne...a kdyz se ted chci naucit neco z tabulatur, tak se naucim drtivou vetsinu (pokud to nejsou naky sola Steveho Vaie).. Ted sem se naucil treba Fight Song od Mansona za 10 minut (styl to chce jeste doladit ale zaklad zahraju), kterej nepovazuju za uplne primitivni (ale zas taky neni tezkej). a kdyz chces neco hrat, hraj na styl, nehrot.. ja sem hrotil ze zacatku, ted hraju na styl a to co sem se naucil zezacatku se preucuju..jinak klades prsty a hned to zni uplne jinak..
efreet | 2007-11-13 21:56 |
 #76 
efreet1
............na tom jakej typ snimacu mas moc nezalezi(stejne je muzes poladit potenciometrama na kytare) ale zalezi na tom jakou kvalitu mas ........a pak ze vseho nejvic zalezi na tom jakej mas zesik kdyz napojis staga za 3 tisice do marshalla za 10 tak mas zvuk jedna basen.......ale kdys zapojis fendra za 16 do ashtona za 2 tak je to totalne na hovno
chorche | 2007-11-13 21:48 |
 #75 
chorche2
noo ja se ted rozmyslim jestli jit do toho kopletu od stagga nebo od yamahy...cenove me to vychazi uplne na stejno no ale co tak ctu tak jeden chvali to a druhej ono


btw. ta fletna tady je nej :D
freshmaker | 2007-11-13 21:41 |
 #74 
freshmaker2
to KnoTak: nerikej ze to chces tady ukoncit sad..... i kdyz stejne bych ti to asi nedovolil lol lol
to Culibrk: spravne se to pise takhle "FreshMaker", nemusis rozlisovat velka a mama pismenka, ale pis to vzdycky dohromady... ale odpoustim ti to evil
to Amphetamine: dekuju za zajimave informace grin, tohle jsem chtel vedet .....opravdu smile
KnoTak | 2007-11-13 19:24 |
 #73 
KnoTak2
celkem povedená diskuse o kytarách a bicích nemyslíte ?...jo málem bych zapomněl...taky tady byla flééééétna lol ...bez urážky tomu kdo to psal...nechce se mi to hledat lol
Culibrk | 2007-11-13 19:10 |
 #72 
Culibrk1
2 frashmaker: az na to combo..to mam 20w..to bude asi ten litr :D
Culibrk | 2007-11-13 19:10 |
 #71 
Culibrk1
2 frashmaker: ten guitar set mam a je docela dobrej..lame, jako sem ja bohate staci...akorat sem to kupoval pred pul rokem a to bylo jeste o litr drazsi, ale co..hlavne, ze to mam cool
Amphetamine | 2007-11-13 19:08 |
 #70 
Amphetamine1
jeste k diskusi o snimacich: nejsem zadnej extra zkusenej kytarista, ale vsude se doctes ze na tvrdou hudbu se hodi hambucker snimace.. Bud teda S-S-H. S-H. nebo H-H (nejlepsi).. a pouzivaji se i S-H-H a videl jsem i H-H-H ale pro zacatecniky je na picu kupovat drahou kytaru protoze ma hambuckery.. Kdyz ale hrajes dyl, tak na metal/rock urcite hb, jde to fakt slyset (zvuk je vic "teplej")..

Jim Root a Mick Thomson pouzivaji oba hambuckery, z fotek H-H, Root pouziva EMG hambuckery.. u Thomsona jsem je myslim videl taky ale nejsem si jistej..

Kytaru "jak prase" po tom co si na ni namontujes naky supr snimace nemas, ale uz je hodne kvalitni.. a montovat je na kytaru do 10 tisic nema cenu si myslim.. Obecne je znamo ze kytary ktery za neco stoji zacinaji az na 10 tisicich a na tech uz mas celkem kvalitni snimace (samozrejme muzes koupit lepsi)

A nejlepsi firmy na kytary ? kvalitou urcite fender a gibson, jackson a ibanez jsou taky super firmy, ale mezi fender a gibson se radit nemuzou, ESP a B.C.Rich se jeste taky daji.. (z tech nejcastejsich firem).. jo a jeste se celkem da Epiphone - kvalitni kopie gibsonu..
marsesworld | 2007-11-13 18:25 |
 #69 
marsesworld2
hm, to sem teda zvedav na "ocekavejte nova videa"... lol
marsesworld | 2007-11-13 18:23 |
 #68 
marsesworld2
hm, slusnej koment.
jinak kejtru jako mam, ale jen od dedy, tkz bych chtel vlastni no... tkz thank you very muč za rady a podivam se na to... zas nechci nakou metal vizaz, pac asi pudu spis do rocku, hard rocku, hodne emocni, jako KoRn, ale na druhou stranu aby to melo slusnej zvuk, aby se na tom dali uhrat SlipKnoT smile
Amphetamine | 2007-11-13 16:49 |
 #67 
Amphetamine1
hane: tou virbl pakou myslis jako tremolo?

vsichni: ja na kytaru hraju skoro rok, hral sem asi 10 mesicu na spanelku a ted sem si koupil koupil za 1650 ! .- kytaru aj s kombem, kdyz jsem ji kupoval tak jsem vedel ze jdu do sracky, kdyz na ni ted doma hraju tak ji raci do toho komba ani nedavam, protoze ty pazvuky co to vydava.. ale krk, prazce, hmatniky, vsechno je ok a je to lepsi nez spanelka..

do zacatku: pokud uplne zacinas, puc si spanelku nebo kup squier by fender elektriku, nebo treba kytarovej komplet yamaha.. stoji malo a do zacatku je idealni.. neni to takovej shit jako stagg, adonis atp. (rozlazuji se, na picu snimace - u nekterych i nahrazky!, krivej krk atp.) co se bicich do zacatku tyce, koupit bici pod 10 aji s cinelama do zacatku je celkem kumst, jedine pokud jsou starsi nebo pokud to je naka stagg znacka.. a to je asi na stejne (picoidni) urovni jako stagg kytary (potazmo stagg vsechno)..

co se hry tyce: ja myslim ze je to v poho odreagovacka, nemusis nad tim nijak premyslet a proste mackas...
freshmaker | 2007-11-13 15:25 |
 #66 
freshmaker2
dik za dobre rady grin .... a na tu paky bych si stejne v***al, pze ani nevim k cemu to tam je lol lol......... ale zjistim to evil evil evil
hane | 2007-11-12 22:58 |
 #65 
hane2
Jo a vykasli se na tu paku co tam je. Jinak to znicis a uz si nezahrajes. Ty vybr paky na takovych levnych kejtrach jsou spis na skodu. Takova mensi rada. A jako neni to nic svetoborneho takovy komplet ale na uplny ale uplny zacatek v pohode.
Joey | 2007-11-12 22:10 |
 #64 
Joey2
na zaklady staci cokoliv co ma struny xD.....ta kejtra vod stagu vypada i vzhledove dobre....ale do ty znacky bych osobne nesel...... ale jak rikam na zacetek ti to stacit bude...a zas komplet za 4.....co vic si prat.....tak jako tak az se naucis trosku hrat tak hned budes chtit novou to mi ver...kytara je celkem drahej konicek.....:-)
efreet | 2007-11-12 22:04 |
 #63 
efreet1
i kdyz ja taky hip hop ..........a tu posranou kulturu kolem toho nesnasim
efreet | 2007-11-12 22:02 |
 #62 
efreet1
pozor!!!!!............estli ste si nevšimly tak na slipknot ma hip hop obrovskej vliv..........viz scrath....craigovy synthy a samply.......
efreet | 2007-11-12 22:02 |
 #61 
efreet1
pozor!!!!!............estli ste si nevšimly tak na slipknot ma hip hop obrovskej vliv..........viz scrath....craigovy synthy a samply.......
freshmaker | 2007-11-12 21:05 |
 #60 
freshmaker2
to tomca.cz: no to je taky fakt
Mjkl | 2007-11-12 20:04 |
 #59 
Mjkl3
tak to s tebou uplně souhlasim
tomca.cz | 2007-11-12 19:51 |
 #58 
tomca.cz1
myslim ze cokoli co zahrajes na kytaru nebo na jiny hudebni nastroj bude vic hudba nez nejaky posrany HIP HOP lol
freshmaker | 2007-11-12 19:30 |
 #57 
freshmaker2
jo, urazil jsi toho tipka z konzervatore, ktery stal primo za mnou a cetl tvoje komentare tady evil lol ...... styd se!!! frown..................... lol lol
marsesworld | 2007-11-12 19:04 |
 #56 
marsesworld2
ono prave ta nehudba je casto vic hudba nez ta normalni hudba... proste je to pak vic umelecky cenejsi, nez nejakej typek z konzervatore lol ...ted sem mozna nekoho urazil secret
freshmaker | 2007-11-12 18:01 |
 #55 
freshmaker2
to KnoTak: no jo no, s tim sluchem uz by to asi byl problem grin lol . Nevim jak bych presvedcil okoli, ze to co hraju je hudba lol
KnoTak | 2007-11-12 16:55 |
 #54 
KnoTak2
freshmaker> a tak co jinýho říct než na začátek dobrá...hlavní je mít hudební sluch a pochytit hraní na kytaru...jako tim myslim vyzkoušet si to ale ne zase jednou a pak nic...když si jí koupíš a budeš pilně trénovat tak příští rok k Vánocům by mohla bejt i nějaká kvalitnější guitare...ale jak říkám...mě by takováhle stačila...kdybych teda jako začínal no lol evil
marsesworld | 2007-11-12 16:43 |
 #53 
marsesworld2
tak diky moc grin
freshmaker | 2007-11-12 16:25 |
 #52 
freshmaker2
i kdyz podle vzhledu bych asi bral tuhle [ http://eshop.kytary.cz/stagg-kytarova-sada-s402/90671/?SE601:0:0:1:0 ] evil....... a taky nestoji zas tolik ......aspon v porovnani s ostatnimi kytarami.....
freshmaker | 2007-11-12 16:21 |
 #51 
freshmaker2
to Joey: takze jsem totalne v p****, protoze ja jsem uplny zacatecnik a ani nevim jak by se mi hralo na kterou kytaru grin lol grin ..... a o zvuku zatim vim houby xD
spatnak | 2007-11-11 22:45 |
 #50 
spatnak2
to hane:jj mas pravdu vacsiu picovinu som este nevidel a myslim ze uz ani vydiet nebudem ak nnepride guitar hero4...ale tak co narobis..
efreet | 2007-11-11 21:42 |
 #49 
efreet1
jenomze fendr style je nejkopírovanější tvar .........nejšunštější kytara na trhu vypadá jako fendr........zvuk co se týče všech stylů průměrně má nejlepší ale v metalu???........v metalu vítězí ibanez a b.c. Rich.......co se týče baskytar tak sou nejlepsi fendr spolu s warwickem to se musí nechat
culibrk | 2007-11-11 21:17 |
 #48 
culibrk1
Bracha za chvilu dostane verzi pro Wii...sice zadna "cool" kytaaaara, ale i tak to snad bude sranda
Corey(8) | 2007-11-11 21:12 |
 #47 
Corey(8)admin
yop, na zvuk jsem zapoměl, to bude tou chorobou, která mne dnes zklátila.. ve zvuku taktéž vítězí Fender.. cool
efreet | 2007-11-11 20:48 |
 #46 
efreet1
nejlepsi kytary dle zvuku sou samozrejme fender........ale ja fendra nenavidim....je moc monopolní....pokud poslouchás knoty tak si kup warlocka od b.c riche......ale kytary se neda soudit jen podle vzhledu a zvuku .....musi ti proste sednout....
Corey(8) | 2007-11-11 20:23 |
 #45 
Corey(8)admin
kytary jsou pro mě španělská vesnice, takže můžu soudit jenom podle vzhledu, a v tomhle ohledu u mě jasně vede Fender.. smile
Joey | 2007-11-11 19:49 |
 #44 
Joey2
ja mam nejradsi ESP a ibanez....freshmaker : tak podle toho jak se ti na danou kytaru hraje...jakej ma zvuk (treba ibanezkam hodne sedi kdyz sou podladěny).....a hlavne i vzhled
freshmaker | 2007-11-11 19:28 |
 #43 
freshmaker2
to KnoTak: a jak poznam jaka kytara je nejlepsi pro mou ososbnost ? neutral smile grin lol lol lol
hane | 2007-11-11 18:25 |
 #42 
hane2
A k te pekne zkurvene hre. Dobra hra pro lidi co neumi hrat na kejtru? To je blbost co sem za posledni dobu slysel! To nema s kytarou nic spolecneho! Jenom mas mozna pocit ze jsi kytarista kdyz mackas ty cudliky. Ke hre na kejtru musis taky mit talent. A tady u te hry akorat se musis nabiflovat kdy kde to zmacknout. A k cemu to? Z toho nemuzes mit prece radost. T osi radsi zahrat normalni PC hru. Call Of Duty treba, zabit par nacku - to je teprve pocit!!! A ne se srat s takovou picovinou. To je akorat zlodejna, nic jineho.
hane | 2007-11-11 18:18 |
 #41 
hane2
No tak jako Fender dobre kejtry ale co se tyce metalu tak bych je nedoporucoval!!! To spis kytary Dean, Ibanez, ESP ci levnejsi LTD a Jackson samozrejme jo a taky Cort nejsou spatne. Jo a taky zalezi hodne na snimacich. Staci si nasetrit "blbych" 3 000,- na EMG a mas kejtru jako prase!!! To si muzes klidne koupit kejtru za 8 000 od Ibanez a dat tam ty EMG snimace a rikam kejtra jak ciiip! A u Fenderu zaplatis zbytecne moc penez. U tehle firmy jde hlavne o znacku. To radsi zaplatit min penez za stejne dobrou kejtru u jine firmy. Jo a kdyz uz, tak myslim ze GIBSON jsou nej kejtry. Ale taky drahe! A lepsi v pomeru s Fenderem.
KnoTak | 2007-11-11 17:55 |
 #40 
KnoTak2
Jackson...jednoznačně Jackson...pro mě nej kytarová značka...ale jinak Ibanez a Fender taky nejsou špatný...zase záleží na osobnosti no lol
freshmaker | 2007-11-11 17:38 |
 #39 
freshmaker2
takze to asi nebude pro zacatecniky, vid?
drumaggot | 2007-11-11 17:30 |
 #38 
drumaggot2
tak pokud de o značku tak Ibanez a nebo taky Fender to sou nejlepší firmy ale jinak tomu ňák zvláštně nerozumim tongue
marsesworld | 2007-11-11 16:36 |
 #37 
marsesworld2
jinak kterou SKUTECNOU elektriku doporucujete...(ne-basovku)?
freshmaker | 2007-11-11 16:32 |
 #36 
freshmaker2
to KnoTak: sorry... jsem si to spatne precetl. a dik za radu (za tuhle :jaká je nejlepší kombinace snímačů ?...no ta která je tam originál daná....)... jo a jeste neco: ja taky nechci nikoho kopirovat, jen jsem si myslel ze to by nebylo spatny mit stejnou kombinaci snimacu jako Mick (treba kdybych si nekdy chtel zahrat "Before I forget" nebo "Left behind" )
to Plague: mas pravdu
to Joey: ty taky grin
Plague | 2007-11-11 15:53 |
 #35 
Plague2
Tomca.cz: Pro lidi co nehrajou na kytaru to je asi vážně píčovina no!
tomca.cz | 2007-11-11 13:37 |
 #34 
tomca.cz1
tak na basu se chci ucit taky ale zadnou zatim nemam nastesti maj nejakou ve skole tak az se mi podari sehnat nejakeho ochotneho ucitele ktery by mi delal "dozor" tak muzu zacit
myslim ze ale pro me bude nejhorsi naucit se kde je kterej ton a pak to bude v klidu lol lol lol
Joey | 2007-11-11 12:39 |
 #33 
Joey2
ta hra nema s kytarou nic spolecnyho
marsesworld | 2007-11-11 12:09 |
 #32 
marsesworld2
tak ja se tu asi nepobavim lol elektriku sem vymenil za basovku, noty neumim, prej nemam hudebni sluch, ale na jare uz budem sjizdet koncerty... proste to cloveka musi hlavne bavit, zbytek se nejak da smile
spatnak | 2007-11-11 10:39 |
 #31 
spatnak2
neviem..asi nezdielam rovnaky nazor ako vy pretoze nechapem ako taka priblba hra mozo tolko zarobit..fakt neviem k comu to je ako dobre...
culibrk | 2007-11-10 23:27 |
 #30 
culibrk1
Jo..jinak to je Before I Forget
culibrk | 2007-11-10 23:27 |
 #29 
culibrk1
http://youtube.com/watch?v=y6gv_07UAhk
Song mega bomba supr, ale jinak se na to divat neda...je strasny
tomca.cz | 2007-11-10 22:52 |
 #28 
tomca.cz1
Plague:Pro ty co to umi mozna ale pro ty co neumej je to akorat tak na *****
a kytarista by si podle me todle nekoupil jinak ten borec to dava celkem slusne asi nad tim stravil hezkych par desitek hodin :D
chorche | 2007-11-10 22:42 |
 #27 
chorche2
voreonika....na kytaru nemusis umet noty...stacej ti tabulatury:)
Plague | 2007-11-10 22:32 |
 #26 
Plague2
Tomca.cz: Hele koukal jsem na to video na youtube! Je jasný že asi pro spoustu lidí to přijde jako blbí mačkání čudlíků ale jak to ten borec dává je pro mě neuvěřitelný! Rychlost jako svině! Myslím že pro lidi co hrajou na kytaru dobrá hračka!
KnoTak | 2007-11-10 22:32 |
 #25 
KnoTak2
no tak za prví...na kytaru nehraju půl roku ale o dost díl...asi 2 roky...jenom sem psal že sem se naučil na kytaru za půl roku...za druhy...kombinace snimacu Micka ??...to nevim a je mi to celkem jedno i když je to jeden z mých nejoblíbenějších kytaristů na světě...ale hraju si podle sebe...nechci nikoho kopírovat...a za třetí jaká je nejlepší kombinace snímačů ?...no ta ketrá je tam originál daná...myslim tim jako tu prvni na ty kytare když si ji koupíš...teď nemůžu psát konkrétní ptz každá kytara to má jinak...a kdyby něco tak si můžeš zkoušet kombinace a na každý kombinaci si něco zahrát a co se ti bude líbit nejvíc a to co ti bude sedět si tam nech...každý kytarista je jinej...teda pokud nechceš někoho kopírovat grin
freshmaker | 2007-11-10 21:28 |
 #24 
freshmaker2
to KnoTak: kdyz hrajes na kytare uz pul roku, mohl bys mi prosim poradit? jaka kombinace snimacu je nejlepsi (s-s-h, s-s-s atd)? anebo jakou pouziva Mick Thomson? ja totiz taky premyslim o tom ze tu kytaru koupim.... evil grin
drumaggot | 2007-11-10 21:06 |
 #23 
drumaggot2
James5: JO já si taky nic jinýho nepřeju, ale vidim to bledě sad, no doufám že aspoň nějakej pad grin
james5 | 2007-11-10 17:42 |
 #22 
james52
ja taky hraju nabici chodim do hudebky!!doufám že sem byl letos hodnej a ježíšek ty drumy prinese grin grin
hane | 2007-11-10 16:59 |
 #21 
hane2
FUJ! Vydelavat na takove picovine! Hra, kde maskas na stridacku 4 tlacitka podle toho jaka barvicka se ti zobrazuje na obrazovce. Doufam ze aspon ty kapely dostavaji za to dost penez (cemuz neverim), ta hra nestoji na nicem jinem nez na tech skladbach. To si radsi poslechnu normalne nez. A t yhry dneska stoji vubec za hovno. Sama arkada, kde se to musis proste naucit a zadne premysleni nehrozi a dej taky zadny. Odporne. Smutne ze se na to lidií chytaji a davaji zato tolik penez. FUJ FUJ FUJ!!!
Joey | 2007-11-10 16:41 |
 #20 
Joey2
urcite no....to je ten problem....doma sem se naucil spoustu chyb....a je docela problem se to vodnaucit......jo ta fletna lol.....ty vole ja bych chtel mit taky hudebni vychovu :-DDD
drumaggot | 2007-11-10 16:29 |
 #19 
drumaggot2
No já sice nehraju na kytaru, ale už 2 měsíce hraju na bicí a chodim do hudebky. Já tam teda vlastně chodim hlavně proto že Drum set doma nemám, ale myslim si že se to tam dá naučit rychlej, nenavykneš si na žádný chyby, všechno se tam vysvětlí, no a to si myslim že určitě platí i pro kytaru. Tak 1-2 roky tam chodit, a pak už bys to měl mít maximálně v ruce a to už jen pilovat vlastní styl a songy grin
veronika.manisova | 2007-11-10 16:27 |
 #18 
veronika.manisova2
hej nedělajte si ze mňě srandu (je to sice tapas,ale někdy se to naučit musím)grin já vím mě to nebaví,ale já se na ní učím jenom ty debilní noty,protože sem fakt anti-na učení not lolelektriku bych fakt skusit chtěla smile........jo a je mi 13...když už lol lol lol lol
james5 | 2007-11-10 14:50 |
 #17 
james52
ty wole na fletnu kolik tio je??10?? lol lol lol
tomca.cz | 2007-11-10 14:10 |
 #16 
tomca.cz1
pekne trapna hra
http://youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg
tady je videjko jak to borec hraje
pride mi to vo nicem jak to muze vubec nekoho bavit....
jedinny plus vidim v tech pisnickach ktery tam sou jinak ja bych to nechtel ani zadarmo.
uNs_ | 2007-11-10 11:37 |
 #15 
uNs_3
Flétnu lol lol lol lol
KnoTak | 2007-11-10 11:35 |
 #14 
KnoTak2
no já tady pořád dokola říkám: "za půl roku jsem se naučil hrát na kytaru a nikam sem nechodil...trénoval jsem jenom doma s programem Guitar Pro"...P.S.: samozřejmě že sem neznal akordy...ale ty sem si našel na netu a naučil evil
veronika.manisova | 2007-11-10 11:13 |
 #13 
veronika.manisova2
kluci???no hlavně ti,kteří hrají na kytaru...to ste se naučily hrát jen tak doma???..........já totiš nevím jestli mám jít do hudebky na kytaru,nebo doma confused.....já už do hudebky chodím ale na flétnu,a to jenom k vůli notám lol(když sem dostala ve škole 4 ze stupnice C-dur,tak to o něčem svědší lol)...tak já nevím,a nevím jestli je to těžké,protože sem snad nikdy nedržela elektriku(jako kytaru samozdřejmě) v ruce smile
KnoTak | 2007-11-09 23:59 |
 #12 
KnoTak2
heh...akustiku ??...zbytecny...hned elektriku...ale na zacatek levnou elektriku (doporucuju Strata...Ibanez bo Les Paul...rozhodne ne Jackson...to jsou uz poradny kytary)...ohrany prsty jsem mel za tejden...nejhorsi je to prvni 2-3 dny...bolej prsty...pak uz je to v pohode jak ztvrdne kuze na prstech...pak uz jenom mit rychly prsty (tak do mesice) a pak se jen ucit songy...a to vsechno mluvim z vlastni zkusenosti lol
chorche | 2007-11-09 21:18 |
 #11 
chorche2
heh tak to ja jdu do zacatku jen do nakyho levnyho kompletu...co sem si zjistil tak d tomu dostanu vyukovy cd, asi si aji naky koupim a doma mam uz postahovany tuny vyukovejch rad atd.:) ted to chce jen ty penize:D
Joey | 2007-11-09 20:26 |
 #10 
Joey2
kazdopadne tu doporucuju si nejdriv sehnat vobic spanelu.....kdyz se naucis na ni tak budes mit i vic vohrany prsty a tak..... a na elektreiku to pak budes mit jednodusi.....a kazdopadne to chce nakou skolu (i kdyz ja mam co rikat ...nikam nechodim:-D....ale chystam se)....jo a GP.....fakt best SW
KnoTak | 2007-11-09 19:29 |
 #9 
KnoTak2
chorche> děláš velmi dobře kámo...kytara je prostě fantastickej nástroj...ty riffy co se na ní dají zahrát...no prostě mazec...můj první song kterej sem se naučil byl Terminator od Deuteronomium (ten kdo umí hrát na kytaru zahraje ihned páč je to primitivní) ale první song od 'KnoT kterej sem se naučil byl Before I Forget a hmmmmm...nádherný zvuček toť...ale hlavně až budeš mít tu kytaru tak si sežeň program Guitar Pro...pomůže ti hodně moc...je to něco jako kdyby si chodil do hudební školy...ale takhle budeš moc bejt doma a učit se a do půl roku umíš hrát na guitare lol cool evil
Plague | 2007-11-09 18:55 |
 #8 
Plague2
Taky je škoda že na obalu není někdo ze SlipKnoTů! To by se toho prodalo určitě ještě víc! lol
Plague | 2007-11-09 18:51 |
 #7 
Plague2
I když mě to může být úplně jedno protože na kytaru taky nehraju, tak ale aspoň malá gratulace k vůli SlipKnoT!
chorche | 2007-11-09 16:58 |
 #6 
chorche2
heh no tak to ja ted na kytaru setrim...chci se konecne na nakej hud. nastr. naucit:)
Mjkl | 2007-11-09 15:48 |
 #5 
Mjkl3
no jo no já nehraju PC hry a na kytaru už vůbec ne, protože mám hudební ultra hluch evil
KnoTak | 2007-11-09 14:39 |
 #4 
KnoTak2
může to být dobrý...ale k tomu je zapotřebí nějaká speciální kytara (jestli to je kytara)...takže když si to někdo stáhne z netu tak mu to bude asi k ničemu bo to taky půjde nějak hrát ? lol
Boss379 | 2007-11-09 14:30 |
 #3 
Boss3793
No jo no Slash... Proč tam nedali třeba Jamese nebo Micka? roll
freshmaker | 2007-11-09 14:23 |
 #2 
freshmaker2
skutecna kytara je podle me mnohem lepsi nez tohle
marsesworld | 2007-11-09 10:44 |
 #1 
marsesworld2
ta obálka je fuckt úža secret
Corey(8) | 2007-11-08 21:31 |
 #0 
Corey(8)admin
mno, novinka spíše pro herní severy, ale když není co překládat, hodí se i toto.. lol
Sekce, novinky, soutěže, foto, multimedia, affiliates: Corey(8)     |     Design, html, css, php & mysql, server, sponzor: Venom
[ jakékoli neoprávněné kopírování veškerých textů, zdrojových souborů a grafických prvků z tohoto serveru je přísně zakázáno ][CNW:Counter]